Klantenservice Ziggo

deklantenservice - klantenservice ziggo

Ondanks de vele manieren om online televisie te kijken, hebben de meeste mensen toch nog steeds gewoon een televisieabonnement. Een van de bedrijven waar je terecht kunt hiervoor, is Ziggo. Zij zijn een grote speler op de markt en bij hen een abonnement afsluiten kan dan ook interessant zijn. Heb je hierin interesse, dan staat de klantenservice van Ziggo voor jou klaar! Zij vertellen jou graag alles over de abonnementen die je bij hen af kunt sluiten en wat de voordelen zijn van kiezen voor hen voor jouw televisieabonnement. Uiteraard hebben zij ook een website waar je dergelijke informatie kunt vinden, maar dat neemt niet weg dat het toch wel prettig kan zijn om met een van de medewerkers van de klantenservice bij Ziggo te spreken over de verschillende opties die zij bieden. Soms kan dit je gewoon net wat meer duidelijkheid geven. Ben jij al klant bij hen, dan kun je natuurlijk ook af en toe vragen hebben over je factuur of over je abonnement. Of je hebt een klacht en wilt daar graag iemand over spreken. Wat het geval ook is, je neemt altijd gewoon contact op met de klantenservice van Ziggo en je wordt dan zo snel mogelijk verder geholpen met je vraag of klacht.

Klantenservice Ziggo bereiken

Hoe kun je nu de medewerkers van de klantenservice bij Ziggo? Dat kan op verschillende manieren. De eerste manier is om te kiezen voor de virtuele assistent, die je op hun eigen site kunt vinden. Aan de hand van de vraag die jij intypt, zoekt deze virtuele assistent een antwoord voor jou. Heb je liever contact met een menselijke medewerker, dan kun je bijvoorbeeld een mail naar hen sturen of het contactformulier invullen. De medewerkers van de klantenservice van Ziggo zijn ook op sociale media actief, op Facebook en Twitter. Ook daar staan zij graag voor je klaar voor het beantwoorden van vragen en het verhelpen van klachten. En tot slot kun je hen natuurlijk ook nog gewoon bellen. Je hebt dus verschillende opties als jij de klantenservice Ziggo wilt bereiken, namelijk:

  • bellen
  • sociale media
  • virtuele assistent op hun website
  • contactformulier invullen
  • mailen

Door deze vele opties zul jij zeker een contactmanier kunnen vinden die bij jou past en zo snel een antwoord kunnen krijgen op hetgeen jij hen wilt vragen of een oplossing krijgen voor jouw klacht.

Ga naar DeKlantenservice.nl

Gaat jouw voorkeur uit naar bellen met de klantenservice bij Ziggo? Dan is het goed om te weten dat er verschillende telefoonnummers zijn waar je uit kunt kiezen. Welk nummer jij moet kiezen, hangt af van het feit of je al abonnee bent en zo ja, of je een zakelijke of particuliere klant bent. Door de verschillende telefoonnummers, proberen zij jou zo snel mogelijk bij het juiste deel van de klantenservice van Ziggo te laten belanden. Op DeKlantenservice.nl, een site die gegevens van verschillende helpdesks heeft verzameld, zie je precies welke nummers er zijn en wat het kost om deze te bellen. Ook vind je op deze website een overzicht van het keuzemenu dat je te horen zult krijgen als je met de helpdesk van Ziggo belt. Door dit vooraf al door te lezen, kun je alvast de nummers opschrijven die je moet kiezen. Dat scheelt je het afluisteren van het hele bandje en dus veel tijd. Eerst een bezoek brengen aan de website van DeKlantenservice.nl zorgt er dus niet alleen voor dat je meteen de juiste contactgegevens van de klantenservice van Ziggo bij de hand hebt, maar ook dat je zo snel en gemakkelijk mogelijk door het telefonische keuzemenu kunt komen.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn